שרותי גריל לאירועים

חוגגים אירוע בקרוב ורוצים להגיש לאורחים שלכם אוכל שהם באמת יאהבו, משהו שיהפוך את האירוע שלכם להיות שונה ומיוחד מבחינת התפריט ?

הדרך הטובה ביותר להביא לאורחים שלכם תפריט מיוחד ומגוון היא להזמין שרותי גריל מקצועיים לאירוע, אחרי הכל אין אחד שלא מתחבר לאוכל שמוכן על גריל מקצועי, ההוכחה לכך היא בכל יום עצמאות שבו אנו רואים את כל המדינה מוציאה את המנגל ויוצאת לשטח.

שיפודים

גריל מקצועי לאירועים – מה בודקים לפני שמזמינים

החלטתם שאתם רוצים להזמין גרילמן ומנגליסט לאירוע שלכם, הנה כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון לפני שאת סוגרים, חשוב שתדעו מה אתם מקבלים, כמה זה יעלה לכם ואם יש תוספות מיוחדות שחשובות לכם, האם יש מי שיספק לכם מענה לכך.

מחיר :

חשוב לוודא מה המחיר לפי מנה, כל חברת קייטרינג לאירועים יש לה תפריט שונה ולפי גודל התפריט (כלומר מספר המנות וסוג הבשר בכל מנה) המחיר משתנה בהתאם.

המנות הבסיסיות מתחילות במחיר של 65 ₪ ויכולות להגיע גם למחיר של למעלה מ 200 ₪ למנה, שהגורם העיקרי לשוני של המחירים הוא סוג הבשר וכמות הבשר לפי משקל שמוגשת לכל אורח.

מי מביא כל דבר :

יש מקרים בהם אנשים בוחרים להזמין רק את השירות של הכנת הבשר במקום והאורחים הוא בעלי האירוע הם אלו שמביאים את הבשר.

מדובר באחת הטעויות האסטרטגיות הגדולה ביותר ויש לכך כמה סיבות :

התיבול – כל אחד מביא בשר אחר ובתיבול שונה מה שיוצר בלגן שלם של טעמים שיוצרים חוויה לא נעימה בגלל ערבוב גדול מידי של טעמים על אותו סוג בשר, נניח קבב שכל אחד מתבל אותו אחרת ומגישים יחד סוגים שונים של קבב.

הכשרות – חברה ששומרת על תעודת הכשרות שלה ומביאה איתה את המנגל המקצועי, לא תסכים להשתמש בבשר שמביאים מבחוץ, לא תמיד כל חברה מקבלת את אותו סוג כשרות ובכדי לתת גם ללקוחות הבאים את השירות ואת השמירה על הכשרות מקפידים מאוד לא להכניס בשר מבחוץ.

לא מוכן – שמדובר על בשר הוא צריך להיות מוכן לעבודה, כלומר לא יכול להיות שמביאים בשר ובהרבה מאוד מקרים אנשים מביאים את הבשר קפוא, ויש להמתין לא מעט זמן עד שהבשר יופשר בכדי שיהיה ניתן להכין אותו ולעבוד עם הבשר, לפעמים גם אם הבשר מופשר הוא לא מופשר עד הסוף וזה גורם לעיכוב גדול מאוד עד כדי כך שהיו מקרים והאורחים כלל לא הוגש להם האוכל בזמן.

כמות מספקת יש מקרים בהם לא מביאים את הכמות המספקת לאורחים, או במקרה הטוב והפחות גרוע שיש כמות גדולה מידי של בשר.

בכל מקרה אם בחרתם להזמין גרילמן לאירוע שלכם, תנו לדאוג לכל מה שצריך, כולל הבאת הבשר כי הוא ידע בדיוק מה הכמות הנכונה וגם את הגיוון הנכון.

בבשר צריך לדעת לגוון ולהתאים את הבשר לסוגי התוספות שמגישים באירוע.

אולי יעניין אותך גם