הארכת חיי גריל גז

כך תגרמו לגריל הגז שלכם לתפקד לאורך שנים רבות…

אז… איך הכל התחיל? לפני שנים כולנו היינו עושים ברביקיו, או כמו שהישראלים אוהבים לומר "על האש", עם גריל פחמים קטן. רוב האנשים גם היו מתייחסים לגריל הזה בתור גריל חד פעמי כי המחיר שלו היה זול והוא לא היה שווה הרבה. עם זאת, בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים לקנות גריל גז איכותי ולכן בהחלט אפשר להבין מדוע גם אתם עשיתם את הבחירה הזאת. מה שכן, כדאי לקחת בחשבון את העובדה שאם השקעתם לא מעט בבחירת הגריל ובקניה שלו, הרי שכדאי יהיה גם להשקיע בתחזוקה שלו. החדשות הטובות הן שלתחזק גריל גז זו לא עבודה מורכבת מידי ואתם תראו שאם תקפידו לנקות אותו הוא יחזיק מעמד גם שלושים שנה. בכל מקרה חשוב להבין מראש האם גריל גז מתאים לכם.

 

הניקיון השוטף של גריל גז

כאשר מדברים על ניקיון של גריל גז שקיבלתם במתנה או שקניתם, צריך להבחין בין שני סוגי ניקיונות: האחד הוא הניקיון שאתם עושים אחרי כל שימוש בגריל והשני הוא הניקיון התקופתי. מבחינת הניקיון שכדאי לעשות אחרי צליית הבשר, הירקות או הדגים, מדובר על משימה מאוד פשוטה והוא כולל בעיקר את ניקוי הרשתות. אם קניתם בחוכמה גריל גז של חברת וובר יש לכם בוודאי גם מברשת ייעודית לניקוי הרשתות כך שלא צריך להתחיל לחפש תחליפים זולים. חשוב לנקות את הרשתות משאריות השומן והאוכל כי כך, בפעם הבאה כשתרצו להדליק את הגריל, כבר יהיה לכם פשוט לצלות עליו.

 

הניקיון התקופתי שכדאי לעשות לגריל גז

מעבר לניקיון הקבוע שתעשו לגריל הגריל שלכם, יש גם כמה דברים שכדאי לעשות פעם בכמה זמן כדי להבטיח שהגריל תמיד נקי ומוכן לשימוש. ראשית, כדאי לנקות את הרשת עם סבון ומים פושרים ושנית, מומלץ גם לנקות את מפזרי הלהבה עם סבון כלים. יש לבדוק את פתחי המבערים ולראות שהם לא סתומים עם מזונות שונים שנשארו מהצלייה ובמידה והם סתומים יש לנקות אותם בעדינות. בנוסף לכל אלה, פעם בכמה זמן כדאי גם לנקות את פנים גריל הגז משאריות של מזון שרוף ושל שומן וחשוב מאוד גם לכסות את הגריל.

 

אחסון הגריל בעונה הקרה

למרות שבישראל ברוב ימות השנה אפשר לעשות "על האש" בחוץ כי לא באמת קר, רוב האנשים עדיין משתמשים בגריל הגז רק אחרי החורף. לכן כדאי גם לתת את הדעת על השאלה איך אתם מאחסנים את הגריל שלכם בחורף, כי למה שהוא יעמוד חשוף בחוץ לגשמים ולרוחות? כסו אותו ובמידה ומדובר על גריל עם גלגלים, עדיף שגם תעבירו אותו למחסן או למקום הכי מוגן שיש לכם בגינה או במרפסת. כל הפעולות הללו של ניקיון ותחזוקת גריל הגז לא לקוחות יותר מחמש דקות והן בהחלט יכולות להאריך את חיי המוצר שקניתם, אז למה שלא תעשו זאת?

כמה פשוט לבשל ארוחה טעימה ומזינהכל מה שצריך לעשות זה להפעיל את הגריל, לשים את האוכל עליו ולהמתין בסבלנות.גרילי הפחם הטובים בעולם! עם גריל פחם איכותי תוכלו להנות מחווית בשרים אותנטית ומעושנת.בשר איכותי לארוחות חשובות במיוחדכל ארוחה עם הגריל החדש שלכם תהיה מיוחדת במינה.

אולי יעניין אותך גם

עוף שלם
טיפים למטבח
המדריך המלא לעישון בשר

מנגל הפך כבר מזמן למנהג שכיח בקרב הישראלים. בין אם מדובר ביום העצמאות שבו קשה למצוא פינה פנויה שלא תפוסה כבר על ידי מנפנפים, ובין

קרא עוד »