המדריך המלא לביצוע חיפוי זכוכית במטבחיפוי זכוכית ח

חיפוי זכוכית במטבח הפך לפתרון יעיל, אסתטי ואלגנטי בבתיהם של אנשים רבים בשנים האחרונות. זכוכית היא כבר לא מה שהכרנו פעם, וכיום היא משמשת במגוון תפקידים בזכות העמידות המוגברת שלה.
חיפוי זכוכית לקירות המטבח מאפשר לנו תחזוקה פשוטה במיוחד, עמידות בפני רטיבות, עמידות בפני טמפרטורות גבוהות וכמובן – פן עיצובי משמעותי. ישנם מספר שלבים ופרטים שעלינו לקחת בחשבון בעת שנרצה לבצע חיפוי זכוכית במטבח שלנו, ועליהם במאמר הבא.

 

מי צריך חיפוי זכוכית למטבח?

חיפוי זכוכית למטבח הפך לפופולארי במיוחד בשנים האחרונות, כשבין אלו שבוחרים בו – ניתן למצוא מספר סוגים של אנשים.

הגישה העיצובית

חלק מהאנשים מעוניינים לרענן את עיצוב המטבח שלהם, ובוחרים בחיפוי לקירות שמטרתו להוסיף גוון, טקסטורה, או הדפס מסוים לחלל המטבח. הטכנולוגיה של עיצובי הזכוכית כיום, מאפשרת הדפסה דיגיטלית של כל דגם, צבע או תמונה שנבחר, ולכן רוב החברות אף מאפשרות הזמנות מותאמות אישית.

הגישה הפרקטית

אחרים בוחרים בחיפוי בעיקר כאלמנט פרקטי שמטרתו להגן על קירות המטבח, ולאפשר ניקוי יעיל ופשוט שלהם. אלו האחרונים, פעמים רבות בוחרים בחיפויי זכוכית שקופים כך שלא יפגעו או ישנו את עיצוב המטבח הקיים.

הגישה המשולבת

מיותר לציין, שישכיל לעשות מי שישלב את שתי הגישות גם יחד. אנשים רבים בוחרים בעיצובים מרעננים שמשנים מעט את אופי המטבח ומוסיפים לו רוח חדשה, ויחד עם זאת נהנים מהיתרונות הפרקטיים והשימושיים של הזכוכית. למידע נוסף תוכלו ללחוץ כאן.

 

השלבים בביצוע חיפוי זכוכית למטבח

לאחר שהחלטנו מהי מטרתנו בביצוע חיפוי הזכוכית, אנו יכולים להמשיך הלאה לשלבים הבאים.

גובה החיפוי

עלינו להחליט מה יהיה גובהו של חיפוי הזכוכית, כשרוב האנשים מעוניינים בעיצוב הסטנדרטי שבו החיפוי מגיע עד ארונות הקיר ("קלאפות"). במידה ואנו רוצים חיפוי שיגיע עד התקרה או חיפוי מיוחד אחר, עלינו להחליט על כך מבעוד מועד.

החפצים במטבח

המטבח שלנו מצויד במכשירי חשמל, מתקני מזון ועוד, ולפני שאנו מחליטים על חיפוי, חשוב לקחת אותם בחשבון. במידה ואנו מעוניינים ליצור הדפס או תמונה מיוחדת, עלינו לחשב את מיקומה כך שהחלקים שנרצה שיהיו חשופים ימוקמו בין החפצים, ולא מאחוריהם.

בחירת חברת זגגות

את החברה שעמה תעבדו, תרצו לבחור ע"פ מספר פרמטרים. עבודות קודמות של החברה, מחירים, חוות דעת, וכמובן – חיבור אישי שלכם והתרשמות בעת הפניה לחברה.

בחירת הצבע והדגם

זהו שלב מכריע, שבו חלק מהאנשים מוצאים את עצמם מתלבטים ארוכות, בעוד אחרים מגיעים כשהם יודעים בדיוק מה הם רוצים. חברות עיצובי הזכוכית השונות מעסיקות אנשי מקצוע בתחום העיצוב, שתפקידם הוא לסייע ללקוחות ולכוון אותם. יועץ עיצוב טוב, יידע לכוון את הלקוח בעדינות ולתת לו טיפים כלליים, כך שעדיין יישאר מרווח תמרון שיאפשר לו לבחור ע"פ הטעם האישי שלו.

מטבח לאחר השרות

אולי יעניין אותך גם

עוף שלם
טיפים למטבח
המדריך המלא לעישון בשר

מנגל הפך כבר מזמן למנהג שכיח בקרב הישראלים. בין אם מדובר ביום העצמאות שבו קשה למצוא פינה פנויה שלא תפוסה כבר על ידי מנפנפים, ובין

קרא עוד »